Josep
Şubat 1939. İspanyol cumhuriyetçiler, Franco diktatörlüğünden Fransa’ya kaçıyor. Fransız hükûmeti ise mültecileri hapsettikleri hijyen, su ve yiyeceğe erişimin son derece kısıtlı olduğu toplama kampları inşa etti. Dikenli tellerle ayrılmış bu kamplardan birinde iki adam arkadaş olur.