Xi You, Lee Kang-sheng’in Taipei Ulusal Tiyatrosu’ndaki otuz dakikalık yavaş yürüme performansını ‘slow walking expedition’ durumuna uzatarak, yönetmenin kısa film serisinin bir başka yayınını sunuyor.