Joyland
Rana ailesinin babaları, soylarını sürdürecek bir erkek çocuğun hasretini çekerken, ailenin en küçük oğlu erotik gösteriler yapan bir dans topluluğuna katılır ve trans bir yıldız adayına aşık olur. Bu aşk hikayesi, tüm Rana ailesinin içindeki isyan ateşini körükler.
Saim Sadiq’ın bir dönem Pakistan’ın bazı yerlerinde yasaklanan olağanüstü çıkış filmi, baskı ile arzu arasındaki tehlikeli suları çarpıcı bir samimiyetle keşfediyor. Cannes’da ödül alan bu kuir aşk hikayesi, duyulara hitap eden canlılığıyla ataerkil değerleri yerle bir etme cesareti gösteriyor.