Kendisine şiddet uyguladığı iddiasıyla eşinden boşanan Miriam, oğlunun velayetini almak ister ama baba, oğlunun dolduruşa geldiğinde ısrarcıdır. Ne yapacağını bilemeyen hâkim, ortak velayet kararı verir. Annesiyle babası arasında kalan Julien, felaketi önlemek için elinden geleni yapar.
Boşanma ve bu süreçte yaşanan hayal kırıklıklarını bir çocuğun gözünden anlatan Xavier Legrand’ın ödüllü çıkış filmi, bir babanın baskısı altında bir ailenin dağılışını anlatıyor. Kontrol saplantısı üzerine yürek burkan bir hikaye.