Kandisha
Yakın arkadaşlar Amélie, Bintou ve Moriana yaz tatilinde mahalledeki diğer gençlerle birlikte vakit geçirmekte, geceleri birbirlerine korku öyküleri ve şehir efsaneleri anlatarak eğlenmektedirler. Amélie eski sevgilisinin saldırısına uğrayınca, efsanevi kindar iblis Kandisha’yı çağırır.