Ahmet, annesinin istediği kişiyle nişanlanmak üzereyken kendisinden yaşça büyük Leyla ile ilişki yaşamaya başlar. Aşk büyür, ancak Leyla’nın eski sevgilisi Semih geri döner ve ilişkileri karışır.