Toplumun çeperlerinde ayakta kalmaya çalışanların yaşamına bakış atan Şerif Gören, seçeneklerin kısıtlı olduğu bir bölgede kanunla suç arasındaki sınırların nasıl bulanıklaştığını resmediyor. Bingöl’de çekilen filmin başrollerinde Kadir İnanır’a Ayşegül Aldinç eşlik ediyor.