Kavur
Genç bir kadın, yönetmen Ömer Kavur’un filmlerindekine benzer bir yolculuğa çıkarsa tüm dertlerinin çözüleceğine inanır. Yolculuk terk edilmiş kasabalarda, harabelerde ve kimsenin kalmadığı otellerde sürerken, kadın ile Kavur arasında hayali bir diyalog başlar.
Fırat Özeler’in belgeseli, Ömer Kavur filmlerinin arşınladığı yollarda görülen bir rüyayı andırıyor. Kavur sinemasına saygı duruşunda bulunan film, sıradan bir yönetmen portresinden farklı bir yol izleyerek, bir başkasının duygu dünyasını anlamanın imkanını sorguluyor.