2016 yılında İzmir’deki bir bit pazarından alınan eski mektuplar, Kâzım adında hayat dolu bir gencin hikayesine kapı açar. Yönetmen, müzik meraklısı, zeki, çok yönlü bu gencin 1974 yazında, ODTÜ Dağcılık Kulübü’nün düzenlediği bir tırmanışta düşerek öldüğünü tesadüf eseri öğrenir.
Bit pazarından alınan bir avuç mektup, Dilek Kaya’yı 70’li yılların Türkiyesinde bir yolculuğa çıkarıyor. Yönetmen, bu mektuplar aracılığıyla, henüz 19 yaşında bir tırmanış sırasında hayatını kaybeden Kâzım Küçükalp’in hikayesini zihninde yeniden kurgulamaya başlıyor.