Kedi
İstanbul’a yolu düşüp de bir kediye ismiyle seslenmeyen, bankta otururken kucağında davetsiz bir misafir bulmayan yoktur neredeyse. Ceyda Torun’un İstanbul’un farklı muhitlerinde dolanan kamerası, dört ayaklı dostlarımızın yüzyıllardır bu şehirde insanlarla iç içe geçmiş yaşamlarına odaklanıyor.