Keloğlan
Keloğlan bir gün annesine padişahın sarayını ziyaret etmek istediğini söyleyerek, saraya gitmek üzere yola çıkar. Keloğlan bin bir entrikanın kol gezdiği, iyilerin ve kötülerin belli olmadığı sarayda bir sürü maceraya dalar çıkar. Bu arada padişahın kızına da âşık olunca işler iyice karışır.