Kerr
Can, babasının cenazesi için geldiği kasabada bir cinayete tanık olur. Polis, ifadesinin ardından Can’ın kasabadan ayrılmasına izin vermez. Bu sırada kuduz köpekler sebebiyle karantina ilan edilince tüm kasaba delirmenin eşiğine gelir.