Kids
Manhattanlı gençlerin hayatından 24 saatlik, hareketli bir kesit. Kaykaycı Telly ve Casper vakitlerini takılarak, ufak tefek hırsızlıklar yaparak, uyuşturucu kullanarak ve kızları baştan çıkararak geçirir. Bu sırada onlara korkunç bir gerçeği açıklamak isteyen Jennie, ikilinin peşine düşer.
90’ların Amerikan Bağımsız Sineması’nı tanımlayan bir film olan Kids New York gençlerinin hayatlarına göz açıcı, duygusal olmayan bakış açıları ile dolu. Senarist Harmony Korine’nin (yalnızca 19 yaşında) ilk filmi Chloë Sevigny ve Rosario Dawson gibi oyuncuların da yer aldığı bir kadroya sahip.