Gençlik çağlarındaki Allen Ginsberg, Jack Kerouac ve William Burroughs’u 1944 yılında Columbia Üniversitesi’nde bir araya getiren bir cinayet, Beat devrimiyle yeni bir kuşağın doğmasını sağlayan fitili ateşliyor.
Bir şiddet eyleminin edebiyat dünyasında filizlenmek üzere olan bir devrim üzerindeki etkisini inceleyen bu hareketli dram, resmettiği sanatçılara layık bir şiirselliğe sahip. Beat Kuşağını merkeze alan John Krokidas’ın çıkış filmi, güçlü senaryosuyla çarpıcı bir büyüme hikayesi anlatıyor.