Klasik kara filmlerdeki suç ve sapkınlığa sürüklenen çift temasına ustalıklı ve müstehcen bir yorum getiren Too Late For Tears arzuyla yanıp tutuşuyor. Byron Haskin’in bu filminde olağanüstü femme fatale Lizabeth Scott ve kara filmlerin yaman oyuncusu Dan Duryea (Scarlet Street) rol alıyor.