Talihsiz genç torbacı Chris, hayat sigortasından para alabilmek niyetiyle herkesin nefret ettiği öz annesini öldürtmek üzere Katil Joe’yu tutar. Karizmatik Joe, beş parasız Chris’in teklifini tek bir şartla kabul eder: Chris’in kız kardeşi Dottie’yi cinsel arzularını gidermek için kullanacaktır.