Mitsuha ve Taki, daha önce hiç karşılaşmamış iki lise öğrencisi, rüyalarında zihinlerinin yer değiştirdiğini fark eder. Bu tuhaf olay sık sık tekrarlanmaya başlar. Yaşadıkları durumu çözmek zorundadırlar. Artık yaşamları birbirine bağlıdır.
Kendini bir başkasının bedeninde bulma temasını Hollywood defalarca kullansa da, hiçbirinin Makoto Shinkai imzalı bu hayal gücü yüksek animeyle boy ölçüşemeyeceğine emin olabilirsiniz. Zamanda yolculuk, büyüme öyküsü, aşk filmi. Hepsini bünyesinde toplayan şaşırtıcı bir fantastik serüven.