Bir grup çocuk suçlu, Oslo’nun biraz dışındaki bir adada, sadistçe muamele gördükleri bir cezaevinde tutulmaktadır. Bir gün adaya Erling adında yeni bir çocuk gelir, fakat adadan kaçmaya kararlıdır. Trajik bir olayın ardından Erling, hapishanedeki tüm çocukları ayaklanmaya sürükler.