Yollara düşen bir projektör tamircisi, arabasını nehre süren depresif bir psikoloğun hayatını kurtarır. Yola birlikte devam eden ikili, Almanya kırsalındaki sinema salonlarını dolaşır. Müşterek yalnızlıkları, geçmişlerinden kaçmaya çalışan iki adamı yakınlaştırır.
Yeni Alman Sinemasının başyapıtları arasında yer alan Wim Wenders imzalı bu yol filmi, iki yalnız ruh aracılığıyla savaş sonrasında Almanya’nın ve sinemalarının portresini çiziyor. Efsanevi görüntü yönetmeni Robby Müller’in siyah-beyaz kareleriyle Fritz Lang’a adanmış bir film.