70’lerin sonunda Paris’te Anne (Vanessa Paradis) pornografik filmler üreterek kendine bir kariyer yaratır. Ortağı ve editörü Loïs onu bırakınca Anne yönetimini Archibald’a emanet ettiği çok daha iddialı bir filmi finanse etmeye başlar. Ama gizemli bir seri katil onun planlarını bozar.
Vanessa Paradis, Yann Gonzalez’in heyecanlandıran, bol-neon ışıklı polisiyesinde eş cinsel bir yapımcıyı oynuyor. M83’ün retro-elektro müziği ve 35mm & 16mm formatıyla film hoş bir şekilde kiç, kirli, kışkırtıcı ve oldukça eğlenceli. 70’lerin istismar filmlerine eş cinselce bir geri dönüş.