Kokomo City
Daniella Carter, Koko Da Doll, Liyah Mitchell ve Dominique Silver: Atlanta ve New York’un seks işçiliği dünyasında yolunu bulmayan çalışan dört siyah trans kadın. Direnç, ayakta kalma ve kimliğe dair hikayeleriyle önyargılara meydan okuyup yaşadıkları dünyanın acı gerçeklerini anlatıyorlar.
Cinsiyet uyum sürecinden sonra müzik dünyasından dışlanan yapımcı D. Smith, olağanüstü ritim duygusuyla kalıpları kıran bir çıkış filmine imza atıyor. New York ve Georgia’daki siyah trans seks işçilerinin yaşamına bakış atan Kokomo City, hayat dolu üslubuyla toplumsal önyargıları yerle bir ediyor.