Megakent İstanbul’da sıradan bir gün: 10 yaşındaki Cemo sokaklarda kağıt mendil satar. Hayat, kocasının baskılarına maruz kalırken transseksüel Ebru seks işçiliği yapar. Üçünün de gizli bir arzusu vardır ve bir anlığına da olsa bu arzuyu tatmin etmek için her şeyi yaparlar.
2016’da Locarno’da gösterilen Köpek, Türk yönetmen Esen Işık’ın ilk uzun metrajı. İstanbul’un uç kesimlerinde yaşayan insanların gerilimlerini ve tutkularını keşfe çıkan drama, karmaşık ve paradokslarla dolu günümüz toplumundaki adaletsizlikleri sorguluyor. Özgün bir sinemacılık örneği.