Kor
Cemal iş için gittiği Romanya’da hapse girince, karısı Emine hasta çocuğuyla bir başına kalır. Cemal’in eski patronu Ziya, Emine’nin çaresizliğini fark edip ameliyat masraflarını üstlenmek ister. Cemal İstanbul’a geri dönünce, Ziya ve Emine’den şüphelenir.
Zeki Demirkubuz’un şimdilik son filmi olan Kor, kenar mahallelerde, izbe atölyelerde geçen, etraftaki her şeyin çürümüş bir koku yaydığı bir kara film hissiyatı bırakıyor. Sınıfsal hiyerarşilerin, göz yumulanların, söylenemeyenlerin için için yaktığı üç trajik karakterin öyküsü.