Anton ve Anton’un kardeşi tarafından alçakça bir iftiraya uğrayan Şahin Bey ölümden kurtulup Kara Hilal adını alıp Anton ve adamlarının başına bela olur. Şahin Bey bu uğraşı sırasında oğlu Sencer ile karşılaşır, ancak oğlu Kara Hilal’in kendi babası olduğunu bilmemektedir.