Krisha, uzun bir aradan sonra bayramda ailesiyle bir araya gelir. Onun için bu buluşma, eski hatalarını telafi etmek için bir fırsattır. Yemek için hindiyi pişirecek ve sevdiklerine değiştiğini kanıtlayacaktır. Ama Krisha’nın hezeyanları, aile üyelerine unutamayacakları bir tatil yaşatacaktır.
Trey Edward Shults imzalı bu Amerikan bağımsızı, bizi Krisha isimli olağanüstü bir karakterle tanıştırırken, bir aile yemeğindeki kaosun içinden sayısız duygu çıkarıyor. ABD’nin en önemli festivallerinden SXSW’da Jüri Büyük Ödülü kazanan filmin başarı öyküsü Cannes’a dek uzanmıştı.