Parlak bir avukat olan Anne, kocası Pierre ve kızlarıyla Paris’in yüksek kesimlerindeki evlerinde mükemmel bir hayat sürmektedir. Bir gün Pierre’in önceki evliliğinden olan 17 yaşındaki oğlu Theo yanlarına taşınır. Anne ve Theo kısa sürede beklenmedik bir bağ kurarlar.
Catherine Breillat’nın on yıl aradan sonra çektiği ilk filmi, aykırı repertuarına ensest bir ilişkinin öyküsünü ekliyor. Arzuyu gölgeleyen güç suistimali, bu erotik dramaya karanlık bir yön katıyor. Öte yandan film, ahlak dersi vermeden yoğun duyguları tüm çıplaklığıyla ortaya koyuyor.