Souleymane Paris’te bisikletiyle kuryelik yaparken hikayesini anlatır. İki gün sonra sığınma başvurusu için görüşmeye girecektir ama kendini hiç hazır hissetmemektedir.
Boris Lojkine’nin gerginlik dolu draması, ekonomik güvencesizliğin ve Fransa’daki sığınmacıların karşılaştığı bürokratik zorlukların yarattığı labirenti resmediyor. Kayıtsız bir göçmen olarak kendi deneyimini dayanak alan oyuncu Abou Sangaré, bu performansıyla César ödülü kazandı.