16 yaşındaki Junie, annesinin ölümünden sonra yıl ortasında başka bir liseye kaydolur ve kuzeni Mathias’la aynı sınıfta okumaya başlar. Mathias, onu arkadaşlarıyla tanıştırır ve görünüşe göre hepsi Junie’yle birlikte olmak ister.
Madame de Lafayette’in aristokrat kesimdeki aşkı ele aldığı ünlü Clèves Prensesi romanından uyarlanan Güzel İnsan’da olaylar, günümüzde ve bir lisede geçiyor. Kaçınılmaz kaderi Louis Garrel ve Léa Seydoux çiftinin güzelliğiyle buluşturan film, gençlik aşkına baştan çıkarıcı bir bakış yöneltiyor.