La cérémonie
Seremoni, Fransız burjuvazisini yaylım ateşine tutan bir psikolojik gerilim. Claude Chabrol’ün sınıf çatışmasına dair bu hayli sert roman uyarlamasında, Isabelle Huppert soğukkanlılığı, uyumsuzluğu ve asiliğiyle unutulmazlar arasına giren bir karakter yaratıyor.