1980’ler, İtalya taşrası. İngiliz arkeolog Arthur, bölgenin aylak mezar soyguncularının değerli eserlerle dolu eski mezarları bulmasına yardım eder. Aslında Arthur, kaybettiği aşkı Beniamina ile kavuşma umuduyla, kazdığı mezarlarda öbür dünyaya giden yolu aramaktadır.
Alice Rohrwacher’in eleştirmenlerden tam not alan dördüncü filmi, bir zamanların Toskana’sını tüm zenginliğiyle beyazperdeye taşıyor. Göz alıcı bir Josh O’Connor, ikonik bir Isabella Rossellini ve sempatik mezar soyguncuları ile sihirli olduğu kadar gerçekçi bir aşk hikâyesi.