Adrien, nişanlısı Londra’ya gidince St. Tropez’de sakin bir tatil geçirmeye karar verir. Dinlenmek için gittiği evde, sanatçı dostu Daniel ve her gece gönül eğlendiren, erkek koleksiyoncusu Haydée onun tüm planlarının şaşmasına sebep olur.
Éric Rohmer’in ilk renkli filmi, 60’lı yıllarda başlayan efsanevi serisi “Altı Ahlak Hikayesi”nin de en önemli halkalarından biri. Görüntü yönetmeni Néstor Almendros’un muhteşem bir çalışmaya imza attığı bu klasik, şehvetin insan ilişkilerindeki yerine dair eşsiz bir fikir jimnastiği.