Curtis Hanson’ın adeta bir yönetmenlik dersi verdiği bu modern klasik, 90’ların sonunda kara film türünün yeniden canlanmasına büyük katkı sağlamıştı. İçinden çıkılmaz çetrefil bir olay örgüsü, karanlık atmosferi ve güçlü arketipleriyle kaçırılmayacak bir suç öyküsü.