Bronz tenli, göz alıcı bir çift olan Marianne ile Jean-Paul, Fransız Rivierası’nda yaz tatilindedir. Ancak sakin tatilleri, eski bir tanıdıklarının ve onun 18 yaşındaki kızının gelişi ile altüst olur. Cinsel gerilim, kıskançlık ve ani şiddet giderek yükselir.