Agnès Varda, Fransız Yeni Dalgasının öncü yapıtlarından birine dönüşen bu ilk uzun metrajını çektiğinde henüz 26 yaşındaydı ve neredeyse hiç bütçesi yoktu. Şimdi efsaneler arasında yerini almış bir sinemacıdan ilham verici bir çıkış filmi.