Sophie Letourneur, işveli genç kadınların yaşamlarını (ve partilerini) tasvir ettiği ilk uzun metrajıyla Fransız sinemasına yeni bir soluk getirdi. Uzun hazırlıklar sonrasında çektiği "Çiftlik"te Yaşam’ın senaryosu, dostlarıyla geçirdiği zamanlara dayanan capcanlı ve sert bir gerçekçiliğe sahip.