Lady
Büyüleyici ana karakteriyle bu bağımsız kısa film, New York’taki kent hayatının heyecanını ve yalnızlığını aktarıyor. Cinéma vérité ile televizyon yapımlarının melodramından ilham alan Ira Sachs, cinsel kimliği ve cinselliği konusunda kafa karışıklığı yaşayan bir insanın portresini çiziyor.