Park’ın İntikam Üçlemesi’nin üçüncü ve son filmi Sympathy for Lady Vengeance, işlemediği cinayetten hükümlü bir kadın olan Lee Geum-ja’nın hikayesinin ardına düşüyor. Lee, sonra kızını kaçırmak ve onu işlediği cinayetten sorumlu tutmakla ilgili şantaj yapan asıl suçluyla ilgili intikam kovalıyor.