Tüm misafirlerin dinlenmeye geldiği kaleden bozma bir otelde, ufak tefek fısıltılar dışında konuşmak yasaktır. Misafirlerden biri, aşık olduğu genç kadını bir yıl önce Marienbad’da ilişki yaşadıklarına ikna etmeye çalışır.
Sinema tarihinde bir bulmacayı andıran filmlerin başında gelen, gizemlerle dolu bir klasik. Fransız sinemasının büyük ustalarından Alain Resnais’den zamanı ve mekanı büken büyüleyici bir başyapıt. Hitchcock’tan ilham alan film, zamanın akışıyla ustalıkla oynayarak geçmiş ile bugünü iç içe geçiriyor.