Çatana kaptanı Jean ile Juliette evlenip Jean’ın çatanasında yaşamaya başlar; lâkin genç çift mütevazı yaşantılarında yalnız değildir. Gençliğinde dünyayı gezmiş, her yerden tuhaf nesneler toplayan, kendi de biraz tuhaf bir denizci olan Jules, genç bir miço ve yarım düzine kedi de onlara eşlik eder.