Dünyanın dört bir yanında izleyicinin kalbini çalan İspanyol Pansiyonu, hikayenin geçtiği yaz ayları gibi neşeli, özgür bir his bırakıyor. İki Fransız yıldız Romain Duris ve Audrey Tautou’ya sahip bu komedi, farklı kültürler ve dilleri buluştururken, gençliğin kaotik güzelliğini yansıtıyor.