90’lı yıllar. Laurence kız arkadaşına kadın olmak istediğini söyler. Anlaşmazlıklara ve birbirlerine rağmen, geçen 10 yıl boyunca arkadaşlarının kıskançlıklarıyla yüzleşir, aile üyelerini dinlemez ve kendilerini rencide eden toplumsal fobilerle mücadele ederler.
Xavier Dolan’ın cinsiyet ve aşk konularına eğilen olağanüstü filmi, melodramatik enerjisi ve görselliğiyle karmaşık bir dönüşüm yolculuğunu resmediyor. Farklı zamanlar arasında özgürce gidip gelen Laurence Anyways, insanın kendini keşfetme yolculuğunun dolambaçlı ve renkli doğasını yansıtıyor.