Genç bir kadın, uzakta, Akdeniz’de volkanik bir adaya yapılan bir yat gezisinde gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Kendisinden soğuduğu kocası ve en iyi arkadaşı onu ararken yasak bir ilişkiye başlarlar.