Le cercle rouge
Hapisanede çürümediği zamanlar lüks bir yaşam süren yetenekli bir hırsız, bir mücevher dükkanını soymak için titiz bir plan hazırlar. Meşhur bir kanun kaçağı ile alkolik bir polis eskisi, tesadüf eseri plana dahil olur. Enselerindeki inatçı dedektife rağmen, imkansıza meydan okurlar.