Bütünüyle bir ilk gençlik ilişkisinde bir günden bir geceye her şeyin halüsinasyona dönüşen rotasını çizen minimalist bir romantizm. Yeni yeni kendini gösteren Fransız yönetmen Damien Manivel’in ikinci filmi.