Zengin bir ailenin tasasız kızı olan Elle Wood, daha zeki bir kız arkadaş bulmak için kendisini terk eden sevgilisinin peşinden hukuk fakültesine girer. İlişkisini kurtarmak için atıldığı bu macerada kendini ve hukuk alanındaki yeteneğini keşfeder.
Kült repliklerle dolu bu klasik filmde Reese Witherspoon, Jimmy Choo topuklu ayakkabılarla cinsiyet stereotiplerini yıkıyor. Bir Ariana Grande klibi de dahil olmak üzere pop kültüründe kendine sayısız kez yer bulan bir fenomen. İntikam hiç bu kadar tatlı, pembe ve şık olmamıştı.