Lemon
Isaac’in hayatı pek de yolunda değildir. Kariyeri kötüye giderken, 10 yıllık sevgilisi de ayrılık planları yapmaktadır. Bir yandan da ailesi sürekli onları hayal kırıklığına uğrattığını hatırlatır. Yeni bir aşka yelken açmayı denerken, dünyadaki yerini anlamlandırmaya uğraşır.