Stéphane, Paris banliyösündeki Montfermeil’de suçla mücadele timine katılır. Yeni meslektaşlarıyla birlikte, yerli çeteler arasında ciddi bir gerginlik olduğunu fark eder. Bir tutuklama operasyonu sırasında yaşananlar, bir drone tarafından kayda alınır.