80’lerin başı, Leningrad’da yaz. Lou Reed ve T-Rex’in plaklarını gizlice ülkeye sokan yeraltı çevreleri Perestroyka dönemine çoktan girmiştir bile. Mike ve karısı Natasha, genç Viktor Tsoy’la tanışır. Dostlarıyla beraber, Sovyetler Birliği’nde rock’n’roll’un kaderini değiştireceklerdir.
Rus sinemasının “yaramaz çocuğu” Kirill Serebrennikov, 80’lerde Leningrad yeraltı sahnesinin ve isyankâr gençliğin özgür ruhlu portresini çiziyor. Çarpıcı siyah beyaz çekimleri ve David Bowie’den Sex Pistols’a uzanan harika müzikleriyle, Yaz eşsiz bir rock’n’roll müzikali.