Doğuştan dilsiz, içe dönük, garip bir genç olan Umut, İstanbul Esenler’de bir gecekonduda annesi Leyla ile yaşar. Annesinin son zamanlarda garip davrandığını fark eden Umut, onu gizlice takip etmeye başlar ve bir adamla beraber olduğunu öğrenir.