Lick the Star
Sofia Coppola, Masumiyetin İntiharı ve Priscilla filmlerinden önce, ilk yönetmenlik denemesiyle genç kızlığa ve kadınlar arası arkadaşlığa bir bakış atmıştı. Göz alıcı 90’lar modası, muhteşem müzikler ve hülyalı 16mm görsellerle ergenlikteki can sıkıntısına dair bir klasik.